Boekhouding voor bedrijven

Wij verzorgen graag uw boekhouding voor u!

Zowel gevestigde als startende ondernemers zijn bij ons welkom.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Per maand of kwartaal boeken wij de facturen, nota’s, bankafschriften en
    dergelijk in.
  • Per kwartaal ontvangt u een korte rapportage, bestaande uit een balans
    en winst- en verliesrekening.
  • Het verzorgen van de betreffende belastingaangiften, indien gewenst.
  • Het onderhouden van contact met de belastingdienst.
  • Na afloop van het boekjaar een rapportage over uw bedrijf. In deze
    rapportage bevindt zich de balans, de winst- en verliesrekening, een
    toelichting over de stand van zaken bij uw bedrijf en indien nodig
    opmerkingen of aanbevelingen.
  • Periodiek contact: we maken een praatje onder het genot van een bakje
    koffie, bespreken de gang van zaken binnen het bedrijf met u en geven u tips
    en adviezen waar nodig.

Wat verwachten wij van u?

  • De balans en winst-en verliesrekening per aanvangsdatum dat wij de
    werkzaamheden voor u gaan verrichten.
  • Aanlevering van uw bonnen, facturen, bankafschriften en dergelijke. Het
    liefst in een map, maar een schoenendoos met bonnetjes is ook geen probleem.
  • Het bijhouden van welke facturen hoe en wanneer betaald en ontvangen
    zijn.
  • Doorgeven van het zakelijke bankrekeningnummer, uw omzetbelastingnummer
    en eventueel de inlogcodes voor het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting.

Facturen en kosten

  • U ontvangt de factuur per maand, kwartaal of jaar; afhankelijk van de
    met u gemaakte afspraken.
  • Facturen dienen binnen 7 dagen betaald te worden door middel van
    overschrijving of contante betaling.
  • Voor het normale boekhoudwerk bestaande uit het inboeken, de aangifte
    omzetbelasting en kwartaalrapportage spreken wij een vast bedrag met u af.
  • Werkzaamheden buiten het normale boekhoudwerk worden apart in rekening
    gebracht. Vooraf spreken we de werkzaamheden met u door zodat wij u een
    indicatie van de kosten kunnen geven.
  • Indien u gevestigd bent op meer dan 25 kilometer afstand, dan kunnen wij
    een reiskostenvergoeding aan u vragen. Dit zal altijd vooraf met u besproken
    worden.

Vragen?

  • Heeft u vragen? Belt u ons gewoon! U kunt beter drie keer te veel bellen
    en vragen dan dat er onherstelbare fouten gemaakt worden.
  • Vragen staat vrij! Bij ons wordt er niet gewerkt met “uurtje-factuurtje”
    en wordt een telefoontje dus ook niet zomaar doorberekend. U bent vrij om
    vragen te stellen indien nodig, zonder dat u bang hoeft te zijn voor een
    torenhoge factuur.

Onze filosofie

Wij vinden het leuk om met cijfertjes te werken en verzorgen graag uw
boekhouding. U kunt rekenen op een enthousiaste inzet van ons. Wij staan ervoor
dat onze klanten hun werk goed, zonder problemen en met plezier kunnen doen.
Laat het papierwerk maar aan ons over, zodat u kunt ondernemen!


Tarieven (exclusief 21% btw):

Omschrijving Tarief in euro’s Tariefeenheid
Boekhouding(de vanaf prijs is gebaseerd op ongeveer 10
facturen per maand, de btw-aangifte per kwartaal, advies en het ophalen
van uw boekhouding bij u thuis of op kantoor)
vanaf 40,00 per maand
Uurtarief 35,00 per uur
Aangifte omzetbelasting 15,00 per aangifte
Suppletie omzetbelasting 15,00 per formulier
Winstaangifte (exclusief IB-aangifte) 25,00 per aangifte
IB-aangifte 33,06 per aangifte
Loonadministratie (inclusief loonaangifte,
salarisstroken en jaaropgaaf)

20,00

p.p. per maand